Wij en de buitenwereld

Bedrijven staan niet alleen in de wereld maar zijn onderdeel van een groter geheel. Daarom is het van belang om met onze omgeving te blijven communiceren. Daarvoor zullen we naar buiten moeten treden. Veel bedrijven vinden dat lastig. In het ergste geval laten ze de communicatie met de klant over aan een call-centre. Onpersoonlijker kan het niet.

Wilt u uw persoonlijke ontmoeting met de markt verbeteren?

Commercie en gevoel zijn sterk met elkaar verbonden. Het is een vak waarbij ratio en intuïtie niet los staan van elkaar. Toch gaan we liever af op onze waarneming dan op ons gevoel, want zo hebben we dat tenslotte van huis uit meegekregen. Professionele en succesvolle verkopers hebben lef en passie. Zij weten dat verkopen een kwestie van gunnen is en laten hun gevoel meespelen in hun werk. Wilt u aan uw commercie gevoel en passie meegeven, dan kunnen wij u daarbij helpen. 

Wij helpen u graag bij:

  • De inventarisatie van uw doel- en belangengroep;
  • Aanpassen van uw communicatie naar de buitenwereld;
  • Inventariseren en aanpassen van uw verkoopstrategie;
  • De samenstelling van uw verkoopteam;
  • Het leren vertrouwen op uw intuïtie;
  • En wij kijken naar de manier waarop uw klanten tegen uw bedrijf aan kijken. 

 Uw website – hét visitekaartje

Een belangrijk onderdeel van uw commerciële strategie en communicatie naar buiten is uw website – hét visitekaartje van uw bedrijf. Meestal door vormgevers ontworpen, vaak vanuit de techniek opgezet. Maar geeft uw website wel weer waar uw bedrijf voor staat? Toont het uw ware ziel? En weet u eigenlijk wel hoe uw (potentiële) klanten naar uw bedrijf kijken?